Senioren­marketing
hoe bereik je de 50-plusser?


Een interessant groeiende doelgroep


GRATIS WHITEPAPER
Ontvang gratis de whitepaper seniorenmarketing

Alle tips direct in uw mailbox

De vijftigplusser van vandaag is een stuk vitaler dan die van vroeger


Er wordt wel eens gezegd "Vijftig is het nieuwe veertig" en eigenlijk is dat ook zo. De vijftig-plusser van vandaag is een stuk vitaler dan die van een of twee decennia geleden.
De vijftigplusser weet prima zijn of haar weg online te vinden en heeft meer geld te besteden dan mensen met een opgroeiend gezin. Niet vreemd dus dat de vijftig-plusser zeer interessant is als specifieke doelgroep voor uw product of dienst.
Maak kennis met de mogelijkheden om doeltreffend de vijftigplusser te bereiken, download nu onze gratis whitepaper over seniorenmarketing.

De whitepaper wordt u gratis aangeboden door Omroep West


Omroep West bereikt elke week ruim 2 miljoen mensen via televisie, radio en online media
Senioren zijn sterk vertegenwoordigd binnen dit bereik en voor veel 50-plussers is Omroep West de belangrijkste nieuwsbron in de regio.
In de whitepaper vindt u de volgende informatie
Hoe verandert de seniorenmarkt?
Welke groepen senioren zijn te onderscheiden?
Mediagebruik bij vijftigplussers
Hoe creëer je binding met vijftigplussers?
Case: Scootmobiel Specialist
Vele tips & tricks!

Ja, ik ontvang graag wil de whitepaper!



    Ik wil meer weten over de mogelijkheden


    Stuur een bericht naar een van onze adviseurs.


      Algemene contactgegevens


      West ReclameAdvies
      Laan van ’s Gravenmade 2
      2495 AJ Den Haag
      070 – 307 88 00
      reclame@omroepwest.nl