Ontvang gratis de whitepaper seniorenmarketing
De vijftigplusser van vandaag is een stuk vitaler dan die van vroeger
Er wordt wel eens gezegd "Vijftig is het nieuwe veertig" en eigenlijk is dat ook zo. De vijftig-plusser van vandaag is een stuk vitaler dan die van een of twee decennia geleden.
De vijftigplusser weet prima zijn of haar weg online te vinden en heeft meer geld te besteden dan mensen met een opgroeiend gezin. Niet vreemd dus dat de vijftig-plusser zeer interessant is als specifieke doelgroep voor uw product of dienst.
Maak kennis met de mogelijkheden om doeltreffend de vijftigplusser te bereiken, download nu onze gratis whitepaper over seniorenmarketing.

De whitepaper wordt u gratis aangeboden door Omroep West
Omroep West bereikt elke week ruim 2 miljoen mensen via televisie, radio en online media
Senioren zijn sterk vertegenwoordigd binnen dit bereik en voor veel 50-plussers is Omroep West de belangrijkste nieuwsbron in de regio.
Hoe verandert de seniorenmarkt?
Welke groepen senioren zijn te onderscheiden?
Mediagebruik bij vijftigplussers
Hoe creëer je binding met vijftigplussers?
Case: Scootmobiel Specialist
Vele tips & tricks!