West ReclameAdvies - Wat is de ideale mediamix? (Crossmediaal)

Bij crossmediale marketing worden verschillende media ingezet


Door het gebruik van verschillende media komt er meer interactie met de potentiële klant.


Ieder medium draagt bij aan de totaalbeleving van de campagne, waarbij de specifieke voordelen van elk afzonderlijk medium het best worden benut.


In de gratis whitepaper ‘Effectief crossmediaal adverteren’ leest u drie cases van ondernemers die Omroep West hebben ingezet voor het optimale bereik van hun campagne. Download de whitepaper gratis en ontvang tijdelijk gratis het boek Cross Channel Excellence van bestsellerauteur Mike Hoogveld.


De schrijver is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klantgerelateerde onderwerpen. Hij is als associate partner adviseur bij Holland Consulting Group en verricht wetenschappelijk onderzoek. Zijn professionele speerpunt ligt bij het verbeteren van de manier waarop organisaties werken met en voor klanten. Hij werd eerder genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.


Ja, stuur mij de whitepaper 'Effectief crossmediaal adverteren'

Bij crossmediale marketing worden verschillende media ingezet


Door het gebruik van verschillende media komt er meer interactie met de potentiële klant.


Ieder medium draagt bij aan de totaalbeleving van de campagne, waarbij de specifieke voordelen van elk afzonderlijk medium het best worden benut.


In de gratis whitepaper ‘Effectief crossmediaal adverteren’ leest u drie cases van ondernemers die Omroep West hebben ingezet voor het optimale bereik van hun campagne. Download de whitepaper gratis en ontvang tijdelijk gratis het boek Cross Channel Excellence van bestsellerauteur Mike Hoogveld.


De schrijver is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klantgerelateerde onderwerpen. Hij is als associate partner adviseur bij Holland Consulting Group en verricht wetenschappelijk onderzoek. Zijn professionele speerpunt ligt bij het verbeteren van de manier waarop organisaties werken met en voor klanten. Hij werd eerder genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs en Managementboek van het Jaar.


Ja, stuur mij de whitepaper 'Effectief crossmediaal adverteren'

Radio en tv in de mediamix


Uit onderzoek* naar de effectiviteit van radio in de mediamix met televisie blijkt dat zonder radio effect van de campagne blijft liggen.


Campagnes met radio in de mediamix zorgen voor gemiddeld 15% meer groei op spontane merkbekendheid en gemiddeld 39% meer groei op boodschapoverdracht dan campagnes zonder radio.

Bron: Onderzoek Ster i.s.m. MarketRespons (2014)


Onze media-adviseurs helpen u graag

Radio en tv in de mediamix


Uit onderzoek* naar de effectiviteit van radio in de mediamix met televisie blijkt dat zonder radio effect van de campagne blijft liggen.


Campagnes met radio in de mediamix zorgen voor gemiddeld 15% meer groei op spontane merkbekendheid en gemiddeld 39% meer groei op boodschapoverdracht dan campagnes zonder radio.

Bron: Onderzoek Ster i.s.m. MarketRespons (2014)


Onze media-adviseurs helpen u graag

De whitepaper en het gratis boek wordt u aangeboden door Omroep West


Omroep West bereikt elke week ruim 2 miljoen mensen via televisie, radio en online media.


In de whitepaper kunt u lezen over hoe drie ondernemers de media van Omroep West inzetten om hun bedrijf verder te helpen en hoe het samenspel van televisie, radio en online zorgt voor succes.


De advertentiebudgetten in de cases gaan tot € 6.500,-. Dus ook voor u goed betaalbaar


Vraag direct gratis aan

De whitepaper en het gratis boek wordt u aangeboden door Omroep West


Omroep West bereikt elke week circa 1.200.000 mensen via televisie, radio en online media.


In de whitepaper kunt u lezen over hoe drie ondernemers de media van Omroep West inzetten om hun bedrijf verder te helpen en hoe het samenspel van televisie, radio en online zorgt voor succes.


De advertentiebudgetten in de cases gaan tot € 6.500,-. Dus ook voor u goed betaalbaar


Vraag direct gratis aan

HET SUCCES VAN CROSSMEDIAAL ADVERTEREN

Vier goede redenen

 

 
 

Vul het formulier boven aan deze pagina in, en ontvang alle tips in de whitepaper direct in uw mailbox.


HET SUCCES VAN CROSSMEDIAAL ADVERTEREN

Vier goede redenen

 

Vul het formulier boven aan deze pagina in, en ontvang alle tips in de whitepaper direct in uw mailbox.


Mogen wij u meer vertellen?


Natuurlijk is er bij Omroep West nog veel meer mogelijk.


Onze media-adviseurs vertellen u graag hoe u uw reclame-euro het meest effectief kan inzetten, voor tarieven die zeer concurrerend zijn met andere media.


Vraag nu vrijblijvend een offerte aan, bel met 070 - 307 88 80 of mail met reclame@omroepwest.nl.

Mogen wij u meer vertellen?


Natuurlijk is er bij Omroep West nog veel meer mogelijk.


Onze media-adviseurs vertellen u graag hoe u uw reclame-euro het meest effectief kan inzetten, voor tarieven die zeer concurrerend zijn met andere media.


Vraag nu vrijblijvend een offerte aan, bel met 070 - 307 88 80 of mail met reclame@omroepwest.nl.

Stuur ons een bericht


Meer weten?
Bel ons: 070 – 307 88 00

West ReclameAdvies
Laan van ’s Gravenmade 2
2495 AJ Den Haag

reclame@omroepwest.nl

Handig om te weten

  • Bereik ruim 2 miljoen mensen
  • Zowel televisie, radio als online media
  • Krachtige combinatie van diverse media
  • Ontvang tijdelijk een gratis marketingboek